Wat is er mooier dan, na zelf gespeeld te hebben, nog even te genieten van een spannende partij van andere teams? Het temperatuurtje is heerlijk, de sfeer ontspannen en gezellig. Er wordt gelachen, bewonderend geknikt en af en toe stiekem een aanwijzing gegeven. Een mooi schot of een perfect gegooide boule worden beloond met applaus en iedereen leeft mee met het spel. Jeu de boules is niet alleen leuk om te spelen, maar minstens zo leuk om samen naar te kijken.


Geef een reactie